گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم
گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم

بحران قیمت ها ، قیمت های بالا و کاهش مداوم برق در کشور ما مسخره شده است

بحران قیمت ها ، قیمت های بالا و کاهش مداوم برق در کشور ما مسخره  شده است⁦
صحبت در مورد بحران قیمت ها و قیمت های بالا همیشه داغترین روزنامه ها به ویژه در روزهای اخیر و با موضوع هزینه های ناشایست است.
 "جهان ساخته" عنوان اصلی را در صفحه اول خود عنوان کرد و عنوان آن یک کلمه واحد بود که کلمه "بالا" است و این روزنامه خاطرنشان کرد که ارز ملی در شرایط فعلی از بین رفته است ، و خاطرنشان کرد: دلار از قیمت 26 هزار تومان فراتر رفته است. "استار سوبوه" درباره "دلایل افزایش ارزهای سخت" نوشت و عنوان "سکوت" با عنوان "بازارها در کما" منتشر شد ، در حالی که دولت "ایران" نوشت: "جوشاندن در بازارها" ، و از "اکونومیست مایلی" پرسید: "آیا بانک مرکزی را رها کرده است. بازار؟".

در یک زمینه جداگانه ، روزنامه "Subuh Amroz" احتمال قطع برق در تابستان را عنوان کرد و با عنوان "پتانسیل قطع برق" عنوان کرد ، به گفته سخنگوی برق ، 14 استان در ایران از نظر مصرف برق در وضعیت قرمز قرار دارند و این بدان معنی است که استفاده از این استان ها بیشتر است. این روزنامه از درصد مشخص شده با حداقل 10 درصد در حداقل استفاده می کند و نرخ مصرف برق را کاهش می دهد در غیر این صورت قطع این کار در آینده است.

به طور منطقه ای ، برخی از روزنامه ها بر تحرکات عراق و نقش نخست وزیر جدید آنها ، مصطفی ال کاظمی ، به عنوان واسطه بین ایران و عربستان سعودی ، تأکید می کنند ، این همزمان با سفر ظریف به بغداد بود و "آرمان ملی" عنوان اصلی خود را با عنوان "ال کاظمی واسطه ای برای بهبود روابط تهران و ریاض" نوشت. مراحل آل کاظمی مثبت است و شانس موفقیت وی از طریق میانجی گری بسیار زیاد است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد