گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم
گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم

توزیع واکسن کرونا در تمامی بیمارستان‌های لرستان

إیران تکشف عن أول لقاح مضاد لکورونا من صنعها
أعلن

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان از توزیع واکسن کرونا در تمامی بیمارستان‌های استان خبرداد.








حمید مخیری صبح امروز بیست و پنجم بهمن ماه در جمع 

خبرنگاران با بیان اینکه واکسن کرونا  برای کادر درمان شاغل در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی تزریق شده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۸۶ دوز از واکسن اسپوتنیک ۵ برای در شهرستان‌های مختلف استان  و برای پرسنل مذکور تزریق شده است.

وی با بیان اینکه توزیع واکسن کرونا در تمامی بیمارستان‌های استان انجام شده است، ادامه داد: در خرم‌آباد ۵۶ نفر و بروجرد، دورود، کوهدشت، الیگودرز، دلفان، پلدختر و ازنا به ترتیب ۲۵، ۱۵، ۲۰، ۱۰، ۲۰، ۲۰و ۲۰ نفر واکسن را دریافت کرده‌اند.

مدیرگروه مبارزه با بیماریهای واگیر لرستان گفت: محموله  دوم از واکسن کرونا در هفته پیش‌رو وارد کشور  می‌شود و بخش دوم از واکسن ارسالی به استان برای مابقی کادر درمان و بهداشت تزریق خواهد شد.
مخیری عنوان کرد: با روندی که در پیش گرفته‌ایم بسیار امیدوار هستیم  که تا پایان سال بخشی از جمعیت عمومی شامل گروه‌های پرخطر مردم واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تزریق واکسن برای مادران باردار، مادرانی که به فرزندان شیر می@دهند و جمعیت بالاتر از ۶۵ سال و کمتر از ۱۸ سال در برنامه نیست.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیر لرستان همچنین از افزایش آمار مبتلایان در هفته گذشته و تغییر رنگ برخی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: مردم نباید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی غافل شوند چرا که بیماری کرونا همچنان قربانی می‌گیرد.

مخیری گفت: افزایش آمار مبتلایان و تعداد بستری‌ها که منجر به تغییر رنگ برخی شهرستان‌های استان از آبی به زرد شده است نشان می‌دهد که عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی  در چند هفته گذشته رفته رفته خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: چنانچه پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتر از سوی مردم رعایت نشود پیک چهارم با شدت بیشتر به زودی بروز خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد