گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم
گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم

مزدوران علی خامنه ای، محمد نوریزاد را برای بازگشت به زندان احضار کردند

 مزدوران علی خامنه ای، محمد نوریزاد را برای بازگشت به زندان احضار کردند

محمد نوریزاد، مبارز نستوه که چندی پیش از زندان اوین به مرخصی درمانی اعزام شده بود در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پیامی تصویری از احضارش برای بازگشت به زندان خبر داد و نوشت:

فرمودند: برگرد زندان
امروز خبر دادند که من باید فردا (دوشنبه یکم شهریور هزار و چهارصد) به زندان بازگردم.

ای زندان، شکم تو کی پر می شود؟ ای زندانبانان، چشم حریص شما کی سیر می شود؟ اگر گمان برده اید که با زندانی کردن ما، به خواسته های خونین خویش دست می یابید، این ما!

فردا، فاصله چندانی با ما و شما ندارد. فردا را می بینم که از سوراخ‌ها بیرون کشیده می شوید و دست التماس به سوی مردم دراز می کنید.
وعده ی ما و شما: فردا. همین فردا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد