گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم
گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم

نازنین بنیادی در حمایت از هنرمند جوان ایرانی: در کنار توماج صالحی و صدای آزادی‌خواهی او می‌ایستم

نازنین بنیادی در حمایت از هنرمند جوان ایرانی: در کنار توماج صالحی و صدای آزادی‌خواهی او می‌ایستم

 نازنین بنیادی بازیگر مشهور ایرانی - آمریکایی در گفتگو با صدای آمریکا در حمایت از تورج صالحی هنرمند جوان و آزادیخواه ایران گفت : «توماج صالحی باید فورا آزاد شود. هنرمندان در موقعیتی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با مردم هستند و جمهوری اسلامی به وضوح از این قدرت تهدید می‌شود. من در کنار توماج و همه کسانی هستم که شجاعانه همه چیز را برای یک ایران آزاد به خطر می‌اندازند.»

گفتنی است، خانم بنیادی این گفتگو را در توییتر خود منعکس کرده است. 

نازنین بنیادی هنرپیشه مشهور ایرانی - آمریکایی است که در بسیاری از فیلمهای جذاب در سینمای هالیوود ایفای نقش کرده است. 

 یکی از بهترین بازی های وی در سریال «Homeland» است که از خود بازی بسیار زیبایی به جای گذاشته است. 

توماج صالحی دیشب با قید‌ وثیقه آزاد شد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد