گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم
گلستان

گلستان

من مترجم کار می کنم

حکم زندانی محبوبه فرحزادی فعال صنفی معلمان و از اعضای انجمن ندای زنان ایران

حکم زندانی محبوبه فرحزادی فعال صنفی معلمان و از اعضای انجمن ندای زنان ایران
محبوبه فرحزادی در صفحه اینستاگرام شخصی خود خبر از حکم زندانی خود داد:
«درود امروز به همراه وکیلم به دادگاه انقلاب رفتم آقای قاضی " امین افشاری"
 اتهامات مرا قرائت کرد : تبلیغ علیه نظام و۰۰۰ "  البته دادسرای شعبه 7 اوین برای اتهام تشویش اذهان عمومی بهم برائت داده بود " بعد از دفاع من ؛ خانم وکیلم چند خطی از من دفاع صنفی کرد  و قاضی شفاها رای خودش را بهم اعلام کرد.
 " هفت الی هشت ماه  بازداشت و زندان ؛ بعدا حکم کتبی را به وکیلم ابلاغ خواهد کرد .
 معلوم نیست حکم صادره چه خواهد بود » .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد